czwartek, 21 listopada 2013

sweterkowe bombki 2013 i świąteczne candy


Już w ubiegłym roku  zauważyłam zainteresowanie moimi sweterkowymi bombkami. A wyglądały tak http://przebudzenie-dorota.blogspot.com/2012/12/sweterkowe-bombki-i.html 
W tym roku postanowiłam zatem wrócić do  tego tematu, ale stworzyć je odrobinę inaczej. Uznałam,że będą bardziej świąteczne, dostojniejsze. Przyodziałam je zatem w bardziej jednolite sweterki i przewiązałam odświętnymi złotymi i srebrnymi wstążkami. Inspirację kolorystyczną dostarczyła mi niesamowita strona https://www.facebook.com/pages/Folt-Bolt/127728550601184?fref=ts  oraz własna wrażliwość na kolor. Niestety sesja zdjęciowa bombek odbywała się w niezbyt sprzyjających warunkach- mgła, błoto i mokro. 
Przygotowane 3 zestawienia kolorystyczne są mi bliskie i w zasadzie trudno mi określić w jakich bombeczkach będzie moja tegoroczna choinka. Bombki świetnie też wyglądają na zwykłych gałęziach pomalowanych na biało lub złoto i podwieszonych nad drzwiami lub do sufitu. Możliwości dekorowania nimi jest wiele. Standardowe i tradycyjne ale i nowoczesne, proste, skandynawskie.
   A które zestawienie jest Wam najbardziej bliskie.
1. fuksja, zieleń, złoto?
2. malina,turkus, srebro?
3. szarość, biel, srebro i fiolet ?
Wszyscy którzy podlinkują na swoim blogu fotkę z bombkami i zostawią komentarz, będą brali udział w losowaniu 5 bombek.Nastąpi to 6 grudnia.
Pozdrawiam. Dorota

1.





 2.




3.



54 komentarze:

  1. Cud-malina i turkus, i srebro :))) Piękne są i takie ciepło "ubrane" :)))) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienia kolorystyczne...wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudniaste są Twoje bombki - podobają mi się wszystkie, ale mój zestaw kolorystyczny to srebro, szarość i biel. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie szarość, biel, srebro i fiolet
    Ale wszystkie przecudnej urody są

    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są cudowne, ale najbliższe memu sercu są chyba szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki, ja obstawim zestaw pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne i jaka piękna sesja :) Zachwycona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne bombki:) Dla mnie zestawienie nr 3 jest idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są Twoje bombki gdyby to mnie los wskazał wybrałabym zestaw : malina,turkus, srebro.
    Serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko, fantastyczne:) Marzy mi się zestaw nr 3 w szarych barwach:) czekam z niecierpliwością na bombeczki szczęścia:) Pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne!!! Wszystkie bez wyjątku, jednak szarości to coś dla mnie ;) Także staję w kolejce po zestaw nr 3. Banerek zamieściłam tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne! nie bardzo umiem wybrać ale jednak srebrno-biało-fioletowe najbardziej do mnie przemawiają-:)))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są Twoje bombki... tylko powiedz mi Doroko dlaczego Ciebie tak ostatnio mało w świecie blogowym ?
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ubolewam nad tym. Brak czasu, niestety....
      Ale nadrobię , obiecuję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Są prześliczne - wszystkie !!!
    Mnie oczywiście najbardziej podoba się ten ostatni zestaw, ale to już wiadomo ... kocham szarości ;))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne są ! cieplutko im zapewne w tych sweterkach :) jak dlamnie to zestaw trzeci naj naj :)
    dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne i ja stanę a może zawitają u mnie i pięknie ozdobią choinkę :) Mi podoba sie zestaw 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj! Ja również bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po tak piękne bombki ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne bombki:)Mnie najbliższe są malina,turkus,srebro:)Chętnie dam im dom:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia ostatnie są cudne, srebro, szarości....Są piekne:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dorotko, pamiętam Twoje ubiegłoroczne pastelowe bombki. Zachwyciły mnie! I tegoroczne podziwiam, jakby inaczej...?? Mnie te szare, białe ujmują najbardziej. A te w sweterkach ze skandynawskim wzorem... ach! rzuciły na kolana! :) Zdolna kobieto!
    :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  21. Szare! No i to mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. te szare i srebrne cudne!chetnie o nie powalcze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. one są piekne szarość ,biel srebro fiolet to moje kolory :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje bąbki wygladaja niesamowicie :D sa przepiękne <3 moje kolory... zdecydowanie srebro, biel, szary i fiolet :D Pozdrawiam ciepluchno...Kinga

    OdpowiedzUsuń
  25. no widzisz... wpisałam się tylko o candy zapomniałam
    Dorka... podlinkowałam na swoim blogu i trzymam sama za siebie kciuki... hihi

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne :) Najbardziej podobają mi się w pierwszym zestawieniu :) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Są fantastyczne :) Spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ufff, jeszcze zdążyłam. Chętnie zaopiekuję się bombeczkami :) A najbardziej podoba mi się drugi zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)
    Moim faworytem jest zestaw nr 2 , bo uwielbiam niebieski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjne te bombki :) Pierwszy raz takie widzę
    Podlinkowane zdjęcie na moim blogu http://siubzdziu.blogspot.com/
    Zdecydowanie najbardziej podobają mi się szarość, biel, srebro i fiolet
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Do mnie przemawiają osobiście kolory z numerem 2 :) Są prześliczne, ożywią z pewnością każde pomieszczenie, sprawią iż pomimo temperatury za oknem, zrobi się cieplej :) Ustawiam się zatem w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi najbliższa kolorystyka jest ta z nr 3
    Zapisuję sie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne bombeczki stworzyłaś, takie piękne i zarazem inne niż dotychczas widziałam. Moim ulubionym zestawem kolorów jest zestaw nr 3. Zapisuję się z cichutka nadzieją. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie zestawy piękne, ale mnie najbardziej podobałyby się te bialutkie bombki.
    Obejrzałam sobie Twojego bloga. Fajne rzeczy robisz:)
    Pozdrawiam serdecznie:) Banerek oczywiście zamieszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne :) Chętnie adoptuję i stworzę ciepły dom zestawowi nr 3! Podlinkowany banerek u mnie [sutasz-agi.blogspot.com] jest, również dodałam Twojego bloga do obserwowanych.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się również :)
    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/
    Najbliższy jest mi zestaw 3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne, a najbliższa memu sercu jest wersja nr. 3 biel, szarość, srebro i fiolet:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. malina,turkus, srebro cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne bombki :).

    Mi najbardziej podoba się pierwsze zestawienie :).

    Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Powtórzę się, ale wszystkie są przepiękne!!! Kolorystyka trzeciego zestawu jest cudna! Pozdrawiam serdecznie- H.

    OdpowiedzUsuń
  42. szkoda, że się tu spóźniłam ale i tak ciężko wybrać... wszstkie są przepiękne a fotki suuuper!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję